Nemokamai konsultuojame tiek prieš įmonės steigimą, tiek po įsteigimo. Visada atsakome į visus klausimus ir dalinamės geriausiomis praktikomis MB valdyme bei mokesčių optimizavime.
MB steigimo terminas yra 2-3 darbo dienos, tačiau, jei Registrų centras dirba greitai, įmonę įsteigiame tą pačią dieną!
Mūsų paslaugos pasižymi ne tik aukščiausia kokybe, bet ir pačia geriausia kaina! Jei įmonę steigiate pas mus, registracijos adresas neribotam laikui kainuos tik 25 EUR. Kitur ši paslauga kainuoja nuo 50 iki 200 EUR metams!
Mūsų klientai myli mus, nes mes mylim juos!
Jei metinės pajamos neviršija 300 000 EUR, Mažoji bendrija moka 5% pelno mokesčio nuo savo grynojo pelno. Viršijus šį limitą, taikomas 15% pelno mokestis.
Mažoji bendrija už kiekvieną savo narį (jei narys nėra draustas privalomuoju sveikatos draudimu kitais būdais (pvz: kažkur dirba pagal darbo sutartį)), kiekvieną mėnesį moka PSD (6,98%) nuo minimalaus darbo užmokesčio, t.y po 58,63 EUR.
Jei Mažosios bendrijos narys iš įmonės išsiima, pavyzdžiui, 1000 EUR pagal civilinę paslaugų sutartį, jis moka 15% GPM nuo išsiimtos sumos.
Jei Mažosios bendrijos pajamos per paskutinius 12 mėnesių viršija 45 000 EUR ir/arba įsigytų prekių iš kitų valstybių per praėjusius kalendorinius metus suma viršija 14 000 EUR – MB privalo registruotis į PVM mokėtojus ir mokėti 21% PVM tarifą. Taip pat prievolė mokėti PVM atsiranda tada, kai nariai turi kitus juridinius vienetus (jei veiklos yra tokios pat ar stipriai susijusios) ir tų juridinių vienetų rodikliai (pajamas arba įsigytų prekių suma iš kitų valstybių) susumavus su Mažosios bendrijos rodikliais viršija 45 000 EUR per pastaruosius 12 mėn.
Jei Mažoji bendrija turi nekilnojamojo turto, ji moka 0,3 -3 proc. NT mokestį nuo to turto vertės.
Darbuotojo sumokami mokesčiai:
Darbdavio sumokami mokesčiai:
Mažosios bendrijos apskaitos tvarkymas yra panašus į uždarosios akcinės bendrovės buhalteriją, tačiau šiek tiek paprastesnis, ypač tada, kai MB dar nėra PVM mokėtoja ir neturi samdomų darbuotojų. Nors MB apskaitos tvarkymas ir nėra labai sudėtingas procesas, tačiau reikalauja nemažai specifinių žinių, tvarkos, taip pat labai svarbu laiku pateikti ataskaitas, dokumentus, deklaracijas Sodrai ir VMI bei sumokėti mokestines prievoles.
Kas bus atsakingas už apskaitą nusprendžiama per MB narių susirinkimą. Apskaitą tvarkyti gali samdomas buhalteris, buhalterinių paslaugų įmonės, taip pat MB narys arba vadovas. Tačiau prieš pradedant apskaitą tvarkytis patiems, reikia įsivertinti ar tikrai turima pakankamai apskaitos tvarkymo žinių ir ar tai nebus papildoma našta, dėl kurios pritrūks laiko kitiems su įmone susijusiems reikalams tvarkyti.
MB apskaita vykdoma pagal LR buhalterinės apskaitos įstatymą, LR įmonių finansinės atskaitomybės įstatymo reikalavimus, bei turi atitikti Verslo apskaitos standartus. MB gali pasirinkti ar taikyti visus Verslo apskaitos standartus, ar tik 38-ąjį verslo apskaitos standartą „Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų buhalterinė apskaita ir finansinės ataskaitos”.
Mažojoje bendrijoje gali būti iki 10 narių.
Minimalus pradinis įnašas Mažojoje bendrijoje yra 1 EUR.
MB Steigimas užtrunka 2-3 darbo dienas.
MB steigimas kainuoja 159 EUR.
Kol Mažoji bendrija nėra PVM mokėtoja, buhalteris nėra privalomas, tačiau bus gana sudėtinga patiems tvarkyti apskaitą, neturint tam reikalingų specifinių žinių.
Jei bendrijos nariai nėra įdarbinti ir nemoka mokesčių SoDrai, tai jokių socialinių garantijų nėra.
Vienareikšmiškai MB. UAB geriau tik tuomet, kada planuojate pritraukti investicijas pardavinėjant įmonės akcijas. Plačiau apie tai galite skaityti šiame straipsnyje.
Turėdami skolų antstoliams, galite drąsiai įkurti Mažąją bendriją. Antstoliai neturi teisės tiesiogiai įsikišti į įmonių finansų reikalus, todėl Jūsų įmonės sąskaita išlieka saugi.
Atidarius Mažąją bendriją ir nevykdant jokios veiklos, privalomų mokesčių mokėti nereikės. Vienintelis mokestis, su kuriuo galite susidurti, yra privalomojo sveikatos draudimo (PSD) įmoka, tačiau tai aktualu tik jei nedirbate pagal darbo sutartį ir už jus PSD įmokas nemoka niekas kitas.
Šis sprendimas yra labai individualus ir priklauso nuo jūsų įmonės tolimesnių veiksmų. Dažniausiai naujai įmonei nerekomenduojama registruotis kaip PVM mokėtojai, kol tai netampa įstatymų nustatyta prievole.