Buhalterinės
apskaitos paslaugos

Mūsų teikiamos buhalterinės paslaugos – tai geriausias sprendimas norintiems rūpintis savo verslu, o ne dokumentacija.

img

Savo klientams mes tampame patikimu verslo partneriu, kurio dėka tvarkinga apskaita pasiekiama be jokių rūpesčių. Teikiame visas buhalterinės apskaitos paslaugas visoje Lietuvoje, o prireikus galime įsteigti ir įmonę. Patikėkite įmonės buhalterinę apskaitą mums ir rūpinkitės savo verslo procesais, o ne skaičiais.

Buhalterinė apskaita
01

IV buhalterinė apskaita

Individuali veikla pagal individualios veiklos pažymą pasižymi pakankamai nesudėtingu buhalterinės apskaitos vedimu. Kaip ir bet kurios kitos formos versle, IV finansinė apskaita sudaryta iš trijų pagrindinių grupių – pajamų apskaitos, išlaidų apskaitos ir mokesčių sistemos.

IV pajamų apskaitos pagrindas – tai veiklą vykdančio asmens išrašomos sąskaitos faktūros arba kasos aparato kvitai paslaugų ar prekių pirkėjams. LR teisės aktai numato du individualią veiklą vykdančio asmens pajamų fiksavimo būdus, t.y. pajamos pinigų principu ir pajamos kaupimo principu. Pirmuoju atveju pajamos fiksuojamos pagal pinigų gavimo faktą (laiką), antruoju atveju – pagal jų uždirbimo faktą (laiką). Kuris pajamų fiksavimo būdas bus taikomas pasirenka pats veiklą vykdantis asmuo atsižvelgęs į buhalterio rekomendacijas.

IV išlaidų buhalterinė apskaita pasirinktinai vykdoma pagal vieną iš dviejų metodų. Pirmuoju atveju išlaidoms gali būti priskiriamos faktiškai patirtos finansinės su veikla susijusios sąnaudos, kurioms įrodyti turi būti pateikiami juridinę galią turintys dokumentai. Antruoju atveju 30% IV išlaidų gali būti priskiriama išlaidoms be jokių tai įrodančių dokumentų. Visa IV buhalterinė apskaita turi būti vykdoma tvarkingai pildant pajamų – išlaidų apskaitos žurnalą.

Kuo mūsų buhalterinės paslaugos naudingesnės nei samdomas buhalteris ar bandymai vesti IV buhalteriją savarankiškai?

  • Visapusiškai išmanome mokestinę IV sistemą, todėl savo klientus informuojame apie priklausančias lengvatas ar lankstesnes sąlygas, apie kurias dažnu atveju pats verslo savininkas net nežinotų. Pavyzdžiui, tam tikroms LR įstatymų nustatytoms grupėms priklausantys asmenys atleidžiami nuo prievolės kas mėnesį mokėti PSD įmokas.
  • Dirbame tiksliai ir atsakingai, tad metinės pajamų deklaracijos ar kiti dokumentai pateikiami laikantis terminų ir be jokių priminimų iš kliento pusės.
  • Ne tik nepriekaištingai atliekame savo darbą, bet ir pasirūpiname kuo didesne nauda klientui. Esant galimybei IV buhalterinė apskaita ir jos išlaidos gali būti siejamos su veikloje naudojamu turtu, įrankiais ir kitomis išlaidomis. Tokiu būdu priskirtos išlaidos sumažina IV savininkui tenkančią mokestinę naštą.
  • Esame lankstūs ir atsižvelgiame į individualius poreikius. Tad kiekvienu atveju atliekame tuos veiksmus, kurie reikalingi čia ir dabar. Na, o ilgalaikiam bendradarbiavimui taip pat sudarome konkrečiu atveju reikalingų paslaugų paketą.
  • Dirbame nuotoliniu būdu, tad mūsų buhalterinės paslaugos prieinamos visoje Lietuvoje. Tad sutaupysite laiko, kurį skirtumėte susitikimams su buhalteriu.
02

IĮ buhalterinė apskaita

IĮ finansinė apskaita, palyginus su IV buhalterijos aspektais sudėtingesnė dėl to, kad apskaita vedama dvejybinio įrašo pagrindu, kai visos operacijos fiksuojamos kreditinės ir debetinės sąskaitos įrašais.

Su kokiais sunkumais susiduriama bandant vesti IĮ buhalteriją savarankiškai?

  • IĮ finansinė apskaita – tai nepatyrusiam žmogui sudėtingas procesas. Dėka mūsų komandos kompetencijos ir atsakingumo net ir sudėtingiausios buhalterinės operacijos bus atliktos be klaidų ir laiku.
  • IĮ buhalteriją sudaro labai plataus spektro veiksmai, tad norint tvarkingai vesti apskaitą būtina išmanyti ne tik mokesčių skaičiavimo sistemą, bet ir sugebėti rengti metines ataskaitas, skaičiuoti turto nusidėvėjimą ir išmanyti aibę kitų niuansų. Mūsų paslaugos – tai viskas ko reikia iš vienų patikimų rankų.
  • IĮ veiklose dažnai susiduriama su tokiomis procedūromis kaip IĮ reorganizacija, naujų darbuotojų priėmimas, IĮ buveinės adreso keitimas ir pan. Mūsų veiklą sudaro ne tik standartinės buhalterinės paslaugos, bet ir papildoma pagalba sprendžiant konkrečias situacijas bei tinkamai dokumentuojant nestandartines operacijas.
  • Dirbame nuotoliniu būdu, tad mūsų buhalterinės paslaugos prieinamos visoje Lietuvoje. Tad sutaupysite laiko, kurį skirtumėte susitikimams su buhalteriu.
03

MB buhalterinė apskaita

MB buhalterinė apskaita sudaryta iš bendrų MB mokesčių bei operacijų ir atskirai kiekvienam MB nariui priskiriamų mokesčių. Be to, jei MB turi samdomų darbuotojų, finansinė apskaita papildoma ir su jų darbo santykiais susijusiomis buhalterinėmis operacijomis – atlyginimų, dienpinigių, nedarbingumo išmokų, atostoginių, išeitinių išmokų ir kitų išmokų skaičiavimu.

Kodėl verta kreiptis į mus, o ne rinktis laisvai samdomą buhalterį ar tvarkyti MB buhalteriją savarankiškai?

  • MB juridinė forma yra pakankamai nauja, tačiau vis labiau populiarėjanti Lietuvoje. Dėl šios priežasties MB finansinę apskaitą reglamentuojantys aktai periodiškai koreguojami. Norint, kad MB buhalterinė apskaita būtų tvarkinga, būtina sekti naujausias mokestines tendencijas ir pritaikyti jas vedant MB buhalteriją. Mūsų specialistai nuolat domisi naujovėmis ir žengia koja kojon su pakeitimais.
  • MB veikla kartais būna nepastovi, t.y. keičiasi MB sudėtis, pajamos bei išlaidos nėra pastovios ar MB veiklos laikinai nevykdo. Mes pasiruošę prisitaikyti prie kiekvienos situacijos ir ne tik tinkamai dokumentuoti visus pokyčius, bet ir suteikti tokias buhalterines paslaugas, kokių reikia konkrečiu atveju.
  • Itin sunku savarankiškai tvarkyti MB apskaitą susidūrus su vienais ar kitais sunkumais. Mes galime padėti ir tokiais atvejais. Mūsų patyrę specialistai poreikiui esant ne tik suteiks konsultaciją, bet ir parengs reikiamus dokumentus norint atidėti mokesčių mokėjimą ar sprendžiant kitas situacijas.
  • Dirbame nuotoliniu būdu, tad mūsų buhalterinės paslaugos prieinamos visoje Lietuvoje. Tad sutaupysite laiko, kurį skirtumėte susitikimams su buhalteriu.
04

UAB buhalterinė apskaita

UAB buhalterinė apskaita – tai kone plačiausio spektro apskaita, palyginus su kitomis juridinėmis formomis. Kasdieninės UAB operacijos (sandoriai, išlaidos, pajamos ir t.t.) fiksuojami bendrajame žurnale ir didžiojoje knygoje bei sąskaitose faktūrose. UAB mokestinę sistemą sudaro daugiau valstybės institucijoms mokamų mokesčių rūšių nei IV ar IĮ atveju.

Kodėl svarbu UAB buhalterinę apskaitą patikėti patyrusiems specialistams?

  • UAB dažniausiai dirba ne viena dešimtis darbuotojų. Darbo laiko apskaitos žiniaraščių, tabelių pildymas bei su darbo santykiais susijusių išmokų skaičiavimas užima tikrai nemažai laiko. Visas šias pareigas patikėjus mūsų specialistams, išvengiama didelių rūpesčių ir sutaupoma daug laiko.
  • Pagal LR teisės aktus, UAB finansinė apskaita turi būti tvarkoma samdomo buhalterio arba buhalterines paslaugas teikiančios įmonės, gali tvarkyti ir pats įmonės vadovas, jei turi buhalterinių žinių. Įdarbinus buhalterį padidėja įmonės patiriamos išlaidos – darbuotojui mokamas atlyginimas ir kitos su darbo santykiais susijusios išmokos. Be to, dažnai atsiradus poreikiui ieškoti naujo buhalterio, UAB vadovo pečius užgula naujo specialisto paieškos rūpesčiai. Sudarius sutartį su mūsų įmone, bus išvengta mėnesinio atlyginimo ir mokesčių valstybei skaičiavimo, o ilgalaikis bendradarbiavimas leis pamiršti už buhalteriją atsakingo asmens paieškas.
  • UAB apskaita apima daug veiksmų ir tokių buhalterinių niuansų, kuriems išmanyti būtina patirtis ir nuolatinis domėjimasis šios srities pokyčiais pavyzdžiui, kai kuriais atvejais būtiną mokėti taršos mokestį. Mūsų specialistai nuolat seka mokestinės sistemos naujoves ir turi pakankamai patirties vedant net ir labai stambių įmonių buhalteriją.

Valstybės
institucijoms
mokami mokesčiai

Visų juridinių formų įmonės privalo mokėti mokesčius valstybės institucijoms. Kai kuriais atvejais šie mokesčiai priskiriami ne tik įmonei, kaip juridiniam vienetui, bet ir atskirai kai kuriems to vieneto nariams (MB nariams ir kt.). Tad kiekvienoje įmonėje buhalterinė apskaita pradedama nuo mokesčių sistemos identifikavimo ir įmokų plano sudarymo.

Mūsų specialistai pateikia naudingą informaciją, kokie yra pagrindiniai valstybės institucijoms mokami mokesčiai esant skirtingoms juridinėms formoms.

GPM (gyventojų pajamų mokestis)
  • 5 – 15% nuo pelno
  • 20% nuo savininko išsiimamų lėšų saviems poreikiams. 15 % išimamoms lėšoms po apmokestinto pelno.
  • MB direktoriui – 15%, MB nariams – 15 arba 20% nuo išsiimamų lėšų
  • 15% nuo akcininkų dividendų, 20% samdomiems darbuotojams
PSD (privalomasis sveikatos draudimas)
  • Įmokos mokamos nuo - 90 % apmokestinamųjų pajamų neatėmus VSD ir PSD įmokų. Kas mėnesį mokama įmoka lygi 6,98 % x MMA. Pasibaigus kalendoriniams metams ne vėliau kaip iki gegužės 2 dienos, sumokamas skirtumas tarp sumokėtų ir mokėtinų PSD įmokų sumų.
  • Kiekvieną mėnesį, iki einamojo mėnesio paskutinės dienos, mokamos ne mažesnės nei 6,98 proc. dydžio PSD įmokos nuo minimalios mėnesio algos, tačiau yra išimčių kada jos gali būti nemokamos.
  • Kiekvieną mėnesį, iki einamojo mėnesio paskutinės dienos, mokamos ne mažesnės nei 6,98 proc. dydžio PSD įmokos nuo minimalios mėnesio algos, tačiau yra išimčių kada jos gali būti nemokamos.
  • 6,98% samdomiems darbuotojams
VSD (valstybinis sveikatos draudimas)
  • Įmokos mokamos nuo 90% apmokestinamųjų pajamų neatėmus VSD ir PSD įmokų. Dydžiai nuo 12,52% – 15,52%
  • 13,83% –16,83% nuo 50% asmeninėms reikmėms išsiimamų lėšų
  • 13,83% –16,83% nuo 50% asmeninėms reikmėms išsiimamų lėšų
  • 21,27 – 24,27% samdomiems darbuotojams
PM (pelno mokestis)
  • Nėra
  • 5 – 15% nuo pelno
  • 5 – 15% nuo pelno
  • 5 – 15% nuo pelno
PVM (pridėtinės vertės mokestis)
  • Jei IV yra PVM mokėtoja, 21%
  • Jei IĮ yra PVM mokėtoja, 21%
  • Jei MB yra PVM mokėtoja, 21%
  • Jei UAB yra PVM mokėtoja, 21%
Nekilnojamojo turto mokestis
  • Nėra
  • Jei IĮ turi nekilnojamojo turto, ar nuomojasi iš fizinio asmens 0,5 – 3%
  • Jei MB turi nekilnojamojo turto, ar nuomojasi iš fizinio asmens 0,5 – 3%
  • Jei UAB turi nekilnojamojo turto, ar nuomojasi iš fizinio asmens 0,5 – 3%
Siekiate sklandžios ir sėkmingos įmonės veiklos? Tai įmanoma tik atsakingai ir be priekaištų valdant visus su įmonės finansais susijusius procesus. Mūsų buhalterinės paslaugos skirtos įmonėms, ieškančioms lanksčių sąlygų ir aukščiausio lygio kompetencijos apskaitos paslaugų rinkoje.
buhalterinės paslaugos

Buhalterinė
apskaita visoje
Lietuvoje

buhalterinės apskaitos paslaugos

Mūsų teikiamos buhalterinės paslaugos prieinamos visiems, nesvarbu kuriame Lietuvos kampelyje įsikūrusi Jūsų įmonė. Komunikacija tarp konkrečiam klientui priskirto buhalterio ir įmonės, kurios buhalteriją jis tvarko, vyksta telefonu ir elektroniniu paštu. Poreikiui esant, pavyzdžiui, norint gauti online konsultaciją, naudojamės tokiomis internetinėmis platformomis kaip Zoom, Microsoft Teams ar Skype.

Na, o su buhalterija susiję procesai gali būti koordinuojami pasirenkant patogiausią iš sekančių būdų:

  • Jei Jūsų įmonė naudoja buhalterinę programą, sudarius paslaugų teikimo sutartį, mūsų buhalteris gali prie jos prisijungti ir visus buhalterinius procesus atlikti Jūsų naudojamoje programoje.

    Kai tam tikrus dokumentus elektroniniu arba mobiliu parašu turi pasirašyti pats įmonės savininkas, viską pilnai parengęs mūsų buhalteris informuoja įmonės savininką apie tai, kur ir kokiuose dokumentuose trūksta jo elektroninio parašo.

  • Dokumentai skenuojami ir siunčiami elektroniniu paštu.

Kodėl mūsų buhalterinės paslaugos?

Svarstote kuo mūsų buhalterinė apskaita nuotoliniu būdu patogesnė nei ofise dirbanti buhalterė? Pagrindinė mūsų paslaugų nauda – sutaupytas Jūsų laikas. Be to, mūsų klientai įvardija ir keletą kitų privalumų
img

Pigiau

Už įmonėje įdarbintą buhalterę įmonei kas mėnesį tenka mokėti VSD, PSD ir kitus su darbo santykiais susijusius mokesčius. Kai buhalterinės paslaugos užsakomos mūsų įmonėje, tereikia kas mėnesį apmokėti iš anksto nustatytą sumą be jokių papildomų mokesčių!
img

Paprasčiau

Esant galimybei, visus su buhalterine apskaita susijusius procesus stengiamės atlikti nuotoliniu būdu. Na, o prireikus gauti dokumentų originalus, taip pat sudarome patogias jų pristatymo sąlygas. Reikiamas dokumentų formas tokiais atvejais tereikia paduoti mūsų atsiųstiems kurjeriams, kurie poreikiui esant taip pat pristato dokumentus tiesiai klientams į rankas.
img

Patogiau

Įmonės ataskaitos, veiklos rezultatai ir kiti finansiniai duomenys prieinami vos prisijungus prie sistemos ar nusiuntus užklausą įmonei priskirtam buhalteriui. Išvengiama varginančios reikiamo dokumento paieškos tarp daugybės segtuvų
img

Saugiau

Nei vienas įmonės vadovas negali būti tikras, kad buhalterės kabinete saugomi svarbūs dokumentai ir juose esanti informacija yra 100% saugi ir negali patekti į trečiųjų asmenų rankas. Skaitmeninėje erdvėje vykdoma buhalterinė apskaita prieinama tik prisijungimus turintiems asmenims, o mūsų buhalteriai vadovaujasi itin aukštais informacijos konfidencialumo kriterijais. Be to, buhalterinei apskaitai skirtoms programoms keliami itin aukšti duomenų saugumo reikalavimai.
buhalterinės apskaitos paslaugos

Nemokamos
konsultacijos

img
Visuomet siekiame, kad mūsų paslaugos duotų maksimalios naudos klientams. Buhalterinės paslaugos – ne išimtis. Visiems, kurių buhalterinė apskaita tvarkoma su mūsų pagalba, suteikiame NEMOKAMAS konsultacijas! Jas veda patyrę mūsų įmonės buhalteriai, o poreikiui esant – ir kiti specialistai. Tereikia mus informuoti apie konsultacijos poreikį ir suderinsime Jums patogiausią konsultacijos laiką. Nuotolinės konsultacijos vyksta naudojantis Zoom, Microsoft Teams ar Skype platformomis.
img

Kokiais atvejais dažniausiai mūsų klientai pageidauja NEMOKAMOS konsultacijos?

  • Kai įmonės buhalterinė apskaita prieš naudojantis mūsų paslaugomis buvo apleista ir kai kurios klaidos finansiniuose dokumentuose tęsėsi kelerius metus.
  • Planuojant naudingiausiai paskirstyti įmonės biudžetą ar siekiant įmonės plėtros panaudojus einamąjį pelną.
  • Ieškant sprendimų kaip sumažinti įmonės patiriamas išlaidas.
  • Įmonei turint skolų ir ieškant geriausių sprendimų dėl ilgalaikio jų padengimo.
  • Norint rasti sprendimų kaip padidinti įmonės pelningumą ar identifikuoti klaidas dėl ko krenta įmonės pelnas.
  • Planuojant pradėti naują reklamos kompaniją ar su taikomu reklamos metodu nepasiekiant norimų rezultatų.
  • Siekiant sudaryti planą kaip efektyviausiai panaudoti įmonės apyvartines lėšas.
  • Ieškant strategijų kaip pritraukti investuotojus ar naujus akcininkus.
buhalterijos paslaugos

Kaip pasirinkti
buhalterines
paslaugas
teikiančią įmonę?

Mes žinome, kad nesame vieninteliai, teikiantys nuotolines buhalterines paslaugas įmonėms. Šias paslaugas siūlančių įmonių gausoje labai lengva pasiklysti. Tad priimant sprendimą kuriai įmonei patikėti savo verslo buhalteriją, verta vadovautis tam tiktais kriterijais. Visiems, kuriuos domina buhalterinės paslaugos, bus naudinga žinoti į ką atkreipti dėmesį renkantis su kuria įmone bendradarbiauti.

img

Kainodara

Aiški buhalterinių paslaugų kainų sistema yra vienas iš įmonės patikimumo rodiklių. Tokiais atvejais prieš užsakant paslaugas įmonė pateikia kainos pasiūlymą ir aiškią informaciją kokios buhalterinės paslaugos bus į jį įtrauktos. Apskaitos paslaugas teikiančios įmonės taiko skirtingas kainodaros sistemas. Tai gali būti paslaugų paketai, fiksuoti mokesčiai, priklausantys nuo įmonės juridinio statuso ir buhalterinių operacijų apimties ir pan. Bet kuriuo atveju aiškiai išdėstyta kainų sistema ir jokių žvaigždučių su prierašu „gali būti papildomų mokesčių“ yra didelis privalumas.
img

Komunikacija

Nenumokite ranka ir į tokius paprastus kriterijus kaip įmonės komunikacija. Vargu ar galima tikėtis sklandaus darbo iš įmonės, kuri atsako į užklausą po savaitės ar dar vėliau. Tokių įmonių vedama buhalterinė apskaita kartais būna kupina nemalonių situacijų, kai atsakingam buhalteriui reikia priminti apie neparengtą deklaraciją ir pan. Verta atkreipti dėmesį ne tik į komunikacijos spartą, bet ir jos lygį. Jei įmonės atstovai ne tik greitai, bet ir mandagiai ir išsamiai atsako į užduotus klausimus, galite tikėtis tokio pat sklandaus darbo ir tvarkant buhalteriją.
img

Paslaugų spektras

Žinoma, pirmoje eilėje atkreipiamas dėmesys koks yra įmonės buhalterinių paslaugų spektras. Tačiau nepamirškite, kad versle susiduriama su įvairiausiomis situacijomis, kai prireikia kitų specialistų pagalbos. Dažnoje įmonėje yra vykdoma tam tikra reklamos strategija ar puoselėjami planai fizinį verslą perkelti ir į internetinę erdvę. Tuomet tikrai patogu kai nereikia ieškoti reklamos ar IT specialisto, o yra galimybė pasinaudoti tos pačios įmonės, kuriai patikėta buhalterinė apskaita, paslaugomis. Tad platus verslui skirtų paslaugų spektras yra didelis pliusas priimant sprendimą bendradarbiauti būtent su ta įmone.
img

Principai, kuriais vadovaujasi įmonė

Buhalterinė apskaita – ypatingo atsakingumo reikalaujanti sritis. Tad įmonėje, kuriai verta patikėti savo finansinę bazę ne tik turi dirbti aukščiausios kvalifikacijos buhalteriai, bet ir visa įmonės veikla turi būti paremta atsidavimo savo darbui ir pagarbos klientams principais. Be to, nereikia pamiršti koks finansinėje srityje svarbus konfidencialumo klausimas. Tad būtina atkreipti dėmesį kokia buhalterines paslaugas teikiančios įmonės pozicija šiuo atžvilgiu.
Mūsų įmonė vadovaujasi aukščiausiais konfidencialumo ir profesionalumo kriterijais, pasižymi greita ir sklandžia komunikacija, taiko aiškią kainodarą ir gali pasiūlyti įvairias verslui skirtas paslaugas. Savo darbe mes siekiame būti lyderiais, todėl kasdien augame kartu su savo klientais ir siekiame bendrų pergalių.

ŠVĘSKIME
SĖKMĘ KARTU!

Užpildykite užklausos formą ir mes jums atsakysime per 24 valandas!